PLA CATALÀ DE L’ESPORT

El curs escolar 2009-2010 la nostra escola es va afegir al PCEE (Pla Català d’Esport a l’Escola).
El PCEE, al nostre centre, està inclòs dins de les activitats d’entorn de l’Ajuntament de Cornellà, coordinant pel mestre d’E.F. i portat a terme per l’AMPA de l’escola.
Les activitats que s’acostumen a desenvolupar són les següents:

• Trobades poliesportives i Milleta: per a alumnes de 6è. amb l’INS Maria Aurèlia Capmany.
  • Jornades d’atletisme: per a 3r.
  • Olimpíades i jocs preesportius: per a 4t i 6è. Trobada de la majoria de les escoles de Cornellà de Llobregat a l’estadi d’atletisme.
  • Jocs del món: per a 2n. Trobada de la majoria de les escoles de Cornellà de Llobregat al camp de futbol de St. Ildefons.
  • Esports extraescolars: bàsquet, futbol, patinatge i multiesport.
  • Dansa moderna i Hip-hop extraescolar: per a l’alumnat d’Educació Infantil i Primària.
  • Jornades de sensibilització: per a 5è.
  • Curses d’Orientació: per a 5è.