BIBLIOTECA ESCOLAR

Durant els cursos 2006-2009 l’escola va dur a terme el projecte d’innovació educativa: “Biblioteca Puntedu: un espai de coneixement” el qual va servir per actualitzar la biblioteca escolar i reactivar el seu ús.

El curs 2008-2009 la nostra biblioteca va ser apadrinada per l’escriptor Ricardo Alcántara amb una preciosa festa amb la presència de tota la comunitat escolar, de les autoritats locals i de personal dels Serveis Educatius del Baix Llobregat.

Actualment a La nostra biblioteca es realitzen al voltant de 36 activitats diferents. Una de les més esperades pels nostres alumnes són el projecte d’animació lectora (PLOC) i l’activitat “Cornellà, ciutat de lectura” que subvenciona l’ajuntament. Gràcies a aquests projectes es reben les visites de contacontes, il·lustradors, animadors de lectura i escriptors.

Totes aquestes activitats han fet que els nostres alumnes s’interessin més per la lectura i utilitzin més la nostra biblioteca.