GLOBAL SCHOLARS

Aquest curs hem començat un nou projecte en anglès a l’escola Montserrat, el Global Scholars. Aquest projecte de caire internacional connecta l’alumnat de 6è amb alumnat d’escoles de ciutats d’arreu del món i els permet interactuar en anglès sobre temes d’interès global a través de la e-classroom, un espai virtual on intercanvien missatges, explicacions i comunicacions vàries.
L’objectiu pedagògic del programa és que l’alumnat adquireixi una perspectiva més àmplia sobre el món globalitzat en què viuen. A partir d’un currículum comú i compartit per totes les escoles, els aprenents interactuen amb els seus partners a través d’una aula virtual, comparteixen punts de vista, desenvolupen la consciència global i reforcen competències clau per al segle XXI (pensament crític, creativitat, comunicació en llengua estrangera, habilitats tecnològiques, col·laboració…). Al professorat se li ofereix l’accés al teachers’ lounge, un espai de comunicació per crear xarxa i compartir recursos i material didàctic en línia.
En aquest apartat us anirem compartint recursos i activitats del projecte!!

Video realitzat per tancar la Unitat 1: