PISCINA ESCOLAR

APRENC A NEDAR!

Des del curs 2014-2015, els alumnes de primer i segon del Cicle Inicial de la nostra escola fan l’activitat de piscina en horari escolar.

Es tracta d’una activitat subvencionada en part per l’Ajuntament que representa una bona oportunitat perquè els nens i nenes tinguin contacte amb l’esport i perdin la por a l’aigua. Considerem que aprendre a nedar és fonamental en la nostra societat.

L’activitat es realitza a la piscina de Can Millars de Cornellà i el desplaçament es fa en autocar.

L’activitat de PISCINA forma part del currículum d’Educació Física i s’avalua a l’informe trimestralment.

Abans de Nadal i al mes de juny, es fan jornades de portes obertes i els pares i les mares poden accedir al recinte i veure els progressos aquàtics dels seus fills i filles.

Aquest curs tornem a reprendre l’activitat aquàtica.