TEATRE ESCOLAR

AFEGIR IMATGE

• L’alumnat de 5è i 6è treballen setmanalment una obra de teatre.

• Aquesta activitat conclou amb la representació de les obres treballades durant tot el curs en un teatre de la ciutat, generalment a l’Auditori de la Biblioteca de St. Ildefons.

• El curs 2015-2016 els alumnes de 5è van arribar a l’espai per poder aconseguir l’aigua que faltava a la Terra, ja que els humans l’estaven malbaratant i els alumnes de 6è van viatjar al passat per veure el moment en el que 4 científics tan coneguts com Darwin, Mendel, Pasteur i Newton estaven desenvolupant les seves teories.

• El curs 2016-2017 els alumnes de 5è van contreure una malaltia anomenada “Sardartritis” i els alumnes de 6è van inventar la segona part d’Aqua 24, aconseguint portar aigua a una Terra futura sense recursos naturals.

• El curs 2017-2018 els alumnes de 5è van representar “Factor Xarxes” tractant els usos de les noves tecnologies i els alumnes de 6è van fer un viatge a través de “Els contes bojos dels germans Grimm”.

• El curs 2018-2019 els alumnes de 5è van tornar a contreure la “Sardartritis” i els alumnes de 6è van representar l’obra “Hem inventat el motor d’aigua”.

• Els cursos 2019-2020 i 2020-2021, degut a la pandèmia, vam haver d’adaptar el format i les obres es van gravar per després visualitzar-les. Durant aquests cursos l’escola va gaudir de les subvencions del POEFE i POEFA-ABA 19.

• Quines seran les obres d’aquest curs?